Αιώνιοι Δεσμοί

lady-in-light

Με ‘χεις φέρει εδώ, στα παράξενα μέρη,

να κοιτάζω τριγύρω μου, με ανήσυχο βλέμμα,

τις σκιές που μου χάρισες, και αγκαλιάζω σφιχτά.

—–

Σε θυμάμαι από πάντοτε, να μου δίνεις το χέρι,

που σαν δόρυ τρυπούσε, τις νωπές μου πληγές,

να με σώσει απ’ της λήθης, το φριχτό μονοπάτι.

—–

Σ’ αγκαλιάζω, σε διώχνω, σε μισώ, σε ποθώ,

μα προπαντός σε φοβάμαι, γιατί ανήκεις εδώ,

κι αν το κορμί μου τυλίγεις, με του θανάτου τη χλαίνη,

είναι η ψυχή μου εκείνη, που λαχταράς να πεθαίνει.

—–

Γιατί να είσαι παγίδα, που να θέλω να πέσω,

και δεσμά που αρνούμαι, με κάθε τρόπο να σπάσω,

κι όμως αιώνια να ντρέπομαι, που σε υπηρετώ.

—–

Και είμαι ο τέλειος κρίκος, της πιο κρυφής σου αλυσίδας,

που δεν φοβάσαι να πεις, το σκοτεινό μυστικό σου,

γιατί το ανάπηρο πνεύμα μου, το σιγοντάρει κρυφά.

—–

Είσαι το υπέρτατο δίλημμα, της αφελούς ύπαρξης μου,

που ζει να γίνει θυσία, στο δικό σου βωμό,

αφήνοντας, πρώτα, πριν φύγει, τυφλούς συνεχιστές.

—–

Κι αν κάποια νόθα ιδέα, θελήσει να λυτρωθεί,

τότε θα πρέπει για πάντα, από εδώ να χαθεί,

κι ίσως τότε μονάχα, θα ξεψυχήσει ο πόνος,

γιατί στου κόσμου τα δάση, θα τριγυρνάει πια μόνος.

—–

Αφιερωμένο στην Όλγα και μόνο σ’ αυτήν…

Επόμενο

Σχολιάστε

