Θα ‘ναι αργά

darksexyfairy

Η σιωπή μου καίει το κεφάλι

κι οι φωνές μου ενισχύουν τη σιγή,

Τα όνειρα εισπνέουν την πνοή μου

και το μυαλό στην τρέλα μ’ οδηγεί.

—-

Υψώνω ανάστημα σαθρό, στις άρρωστες πτυχές του νου μου

Που τη μορφή σου κοινωνούν και σαν αφέντρα υπηρετούν

Ενώ εσύ, χαρίζοντας σ’ αυτές, απλόχερα το είδωλο σου,

Στ’ αέναο ταξίδι κυνηγάς να βρεις τον άγγελο σου.

—–

Αλήθεια δεν θυμάμαι γιατί παλεύω πια

Όμως το νοιώθω όταν θα ‘ρθεις θα ‘ναι αργά.

—–

Θα σε κοιτώ αδιάφορα πλάι σε μιά γωνιά,

Με βλέμμα ευθύ και καθαρό, αλλά χωρίς μιλιά

Και από χρόνια η ψυχή μου θα ‘χει πάψει να πονά

Βάβαιη πώς όταν θα ‘ρθεις θα ‘ναι αργά.

—–

Κι αν σε ζητώ μέσα στη θλίψη μου και της ζωής μου τις κραυγές

Δεν ειν’ γιατί σε πόθησα σαν Άνοιξη που θε να ‘ρθεί

Αλλά γιατί σα δούλο της, η δίψα μου με προσταγές

Αυταρχικά μ’ ανάγκασε να πάω να βρω πηγή.

—–

Μάταια εγώ θα προσπαθώ, πίσω να την αφήσω

Στην φυλακή την παιδική ποτέ δεν θα γυρίσω

Μονάχα εδώ και ‘κει, θα τρίγυρνω ξανά

Βέβαιος πώς όταν θα ‘ρθεις θα ‘ναι αργά.

—–

Αφιερωμένο στην Ξένια, που ήρθε νωρίς…

Επόμενο

Σχολιάστε

