Λύτρωση

8038time-of-reflections-i-posters

Τα δάκρυα μου έχουν στερέψει. Το χαμόγελο μου είναι πλαστικό. Μεταφέρομαι, αλλά δεν προχωράω. Ο Χρόνος τριγύρω μου έχει μουδιάσει. Αλλά μονάχα τριγύρω μου… Μέσα μου, έχει στήσει τρελό πανηγύρι! Μου θυμίζει με κάθε ευκαιρία ότι είναι ακόμα παρών. Κάνει κάθε μου ανάσα πιο ηχηρή. Κάθε σφυγμό μου δυνατότερο. Κάθε μου σκέψη πιο καθαρή. Και δεν υπάρχει απλώς. Πολλαπλασιάζεται ασταμάτητα. Δεν το βάζει ποτέ κάτω. Πεισματικά κι αλύγιστα, συνεχίζει ακάθεκτος να μεγαλώνει και να δυναμώνει. Σαν να προσπαθεί να εξιλεωθεί για την εξωτερική του οκνηρία. Ισορροπία!

Ακόμα κι ο ακούραστος αυτός δυνάστης των ψυχών μας δεν μπορεί να ξεφύγει από τον απαράβατο νόμο της τάξης και της αρμονίας. Ως γνήσιος ξενιστής που ξέρει να επιβιώνει, τρέφεται από τα απομεινάρια της ετοιμοθάνατης άγραφης πορείας μου. Ακόμα κι αυτές οι ναρκωμένες λέξεις έχουνε πέσει θύματα του, πριν ακόμα γραφτούν. Γι’ αυτό και βγαίνουν με δυσκολία. Μέχρι που κάποια στιγμή δεν θα μπορούνε να ανασάνουνε καθόλου. Αλλά τότε δεν θα υπάρχει καμία ανάγκη να ειπωθούν. Τότε, δεν θα υπάρχει καμία ανάγκη γενικώς. Θα ναι η στιγμή της υπέρτατης γιγάντωσης του Χρόνου. Η στιγμή που θα τον κατέχω εξολοκλήρου και που θα μου δείξει το πραγματικό του πρόσωπο. Η στιγμή που η πλάση ολόκληρη, θα μου χαρίσει αυθόρμητα την τελευταία της πνοή. Η μεγάλη στιγμή της Γέννησης μου…

Προηγούμενο

Σχολιάστε

