Χωρισμός

zutar_hug_by_goodintentions

Σ’ ένα δρόμο σκοτεινό

Σε μονοπάτι δίχως τέλος

Θα προχωρήσω ασθενικά

Πληγωμένος απ’ το βέλος

—–

Από πίσω μου θα τρέξεις

Και μπροστά μου θα σταθείς

Να μου πεις: «Δε φταίω εγώ,

Είναι που άργησες να ‘ρθείς»

—–

Θα ζητήσω να σωπάσεις

Μα δε θ’ ακουσεις τι θα πω

Γιατί θα θες να μ’ αγκαλιάσεις

Ακόμα κι αν δε θέλω εγώ

—–

Τα δικά μου όμως τα χέρια

Τα δικά σου θα προλάβουν

Και αγκαλιά μου θα βρεθείς

Πριν αυτά το καταλάβουν

—–

Και θα θυμάμαι πάντα εγώ

Κάτι από εκείνη τη στιγμή

Που δε μιλάς, ούτε μιλώ

Μονάχα ακούμε τη σιωπή

—–

Την άλλη μέρα όμως κομμάτια

Το δρόμο μου θα συνεχίσω

Κι όσο νωπά κι αν είν’ τα μάτια

Ποτέ δε θα γυρίσω πίσω

—–

Γιατί βαθειά μέσα μου ξέρω

Το δάκρυ μου και το δικό σου

Μαζί στο πάτωμα θα πέφτουν

Και ας μην είμαι στο πλευρό σου

—–

Το νοιώθω δε θα μ’ εμποδίσεις

Δε θα σκαλίσεις την πληγή

Μόνο το βλέμμα σου θ’ αφήσεις

Σαν φάρο να με οδηγεί

—–

Θα το ‘χω πάνω μου, ασπίδα

Απ’ την ακούραστη τη Λήθη

Που σαν μοιραία παλλακίδα

Θα κλέβει την καρδιά απ’ τα στήθη

—–

Κι’ όπως και τότε, έτσι κι εδώ

Θα ζωντανεύω τη στιγμή

Που δε μιλάς, ούτε μιλώ

Μονάχα ακούμε τη σιωπή

—–

(song: «Right here waiting» by Richard Marx)

Επόμενο

3 Σχόλια

  1. Ανώνυμος said,

    Ιουλίου 13, 2009 στις 7:26 πμ

    ειναι παρα μα παρα πολυ ωραιο!!!!!!!

  2. Duncan said,

    Ιουλίου 13, 2009 στις 8:07 πμ

    Να ‘σαι καλά. Χαίρομαι που σου άρεσε…

  3. Ιουλίου 30, 2009 στις 11:19 πμ

    Tin porta tis kardias mou xtipises glika…
    oneiro fantasteika itane ma xtypises 3ana!!!
    Sou anoi3a se koita3a sta matia ta glika…
    agelloudi se fantasteika ma s’eixa edw mprosta!!!
    Katafaeres kai ekanes tin zwi monadiki..
    twra pou se exw niwthw oti eisai alithini!


Σχολιάστε

