Ρώτησα τους ‘μεγάλους’…

wisdom-forest

…για πιο λόγο να ξυπνήσω αύριο το πρωί:

O Nietzsche μου είπε: «Για να γίνεις πιο δυνατός».

Ο Καζαντζάκης μου είπε: «Για να γίνεις πιο ελεύθερος».

O Αρχιμήδης μου είπε: «Για να μάθεις να διαβάζεις τη φύση».

Ο Dali μου είπε: «Για να χλευάσεις με στυλ όλους τους ανόητους».

Ο Hawking μου είπε: «Διότι δεν μπορεί να μην έχεις περιέργεια να δεις τι θα γίνει αύριο»

Ο Πλάτωνας μου είπε: «Για να αφυπνήσεις τις αιώνιες αλήθειες που κατοικούνε μέσα σου».

Ο Hitler μου είπε: «Γιατί ο κόσμος σου ανήκει».

Ο DaVinci μου είπε: «Γιατί να ξυπνήσεις? Σκοπεύεις να κοιμηθείς?».

Ο Καρυωτάκης μου είπε: «Για να έρθεις μια μέρα πιο κοντά στο θάνατο».

Ο Mozart μου είπε: «Για να συνθέσεις την ημέρα σε λα δίεση».

O Αριστοτέλης μου είπε: «Για να ανακαλύψεις την απλότητα που σε περιτριγυρίζει».

Ο Einstein μου είπε: «Διάβασε ένα απο τα εκατομμύρια μπλουζάκια που έχουνε τυπώσει με τη φάτσα μου. Όλο και κάτι ενδιαφέρον θα βρεις…»

Ο Marx μου είπε: «Για να επαναστατήσεις ενάντια στην υπεραξία».

Ο Gandhi μου είπε: «Για να πολεμήσεις υπέρ της ειρήνης».

Ο Dostoyevsky μου είπε να τον αφήσω ήσυχο.

Η Υπατία μου είπε: «Γιατί γυναίκες σαν και μένα υπάρχουν ακόμα εκεί έξω».

Ο Νεύτωνας μου είπε: «Διότι τα νερά δεν μπορούν να σε ταράξουνε, αν δεν τα ταράξεις εσύ πρώτος».

Ο Μέγας Αλέξανδρος μου είπε: «Για να επιβάλλεις το μεγαλείο σου».

Ο Ιούλιος Καίσαρας μου είπε: «Οι μέρες σου μέχρι την εσχάτη προδοσία είναι μετρημένες. Μην τις αφήσεις να πάνε χαμένες».

Ο Jack Bauer μου είπε: «Γιατί σου το επιτρέπω».

O Iπποκράτης μου είπε: «Για να γιατρέψεις τις πληγές του χτές».

Ο Σωκράτης μου είπε: «Εσύ γιατί πιστεύεις?»

Ο Ναπολέων μου είπε: «Για ν’ αποφασίσεις τι είσαι τελικά. Βασιλιάς ή πιόνι?».

Ο Che μου είπε: «Για να συνεχίσεις να ταξιδεύεις».

Ο Ευριπίδης μου είπε: «Για να αφήσεις πίσω το μανδύα της δειλίας».

Ο Έκο μου είπε κάτι, αλλά δεν έδωσα σημασία.

Ο Gödel μου είπε: «Γιατί υπάρχουν αληθείς και μη αποδείξιμες προτάσεις. Η ομορφιά της ζωής ίσως είναι μία από αυτές».

Ο Αριστοφάνης μου είπε: «Για να ρίξεις μια ματιά γύρω σου και να ξεραθείς στα γέλια».

Ο Άσιμος μου είπε: «Για ν’ ανακατώσεις το κοινωνικό κατεστημένο».

Ο Freud μου είπε: «Για να καταγράψεις όλες εκείνες τις μαγικές ιστορίες που σου ψιθυρίζει καθημερινά ο παρδαλός άγρυπνος φύλακας που κατοικεί μέσα στο κεφάλι σου».

Ο Παράφρονας μου είπε: «Πήγαινε να ρωτήσεις τον καθρέφτη σου».

Η Ακινησία δε μου είπε τίποτα.

…της χάρισα λοιπόν απλόχερα όλη μου την προσοχή…

9 Σχόλια

  1. artonpieceofmind said,

    Απρίλιος 28, 2009 στις 2:39 πμ

    ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ! ΕΥΓΕ!!!!

  2. Duncan said,

    Απρίλιος 28, 2009 στις 3:34 πμ

    Να ‘σαι καλά φίλε μου…

    …και καλώς ήρθες στην παρέα μας!

  3. artonpieceofmind said,

    Απρίλιος 28, 2009 στις 4:19 πμ

    Χαρά μου…συνέχισε έτσι!

  4. artonpieceofmind said,

    Ιουλίου 10, 2009 στις 2:42 πμ

    Καλημέρα! Για τη σφαίρα του Ρούμπικ φαντάζομαι γνωρίζεις! Σκέφτηκα ότι ίσως σε ενδιαφέρει και οτι μπορεί να μην το άκουσες! Αυτά..καλή συνέχεια!

  5. Duncan said,

    Ιουλίου 10, 2009 στις 5:23 πμ

    Καλημέρα και σε σένα και ευχαριστώ για την ενημέρωση!

    Το ανήσυχο ανθρώπινο πνεύμα έχει κατασκευάσει δεκάδες παραλλαγές του κλασικού 3x3x3 κύβου. Εκτός από κύβους της μορφής 100x100x100 (που λύνονται συνήθως μόνο από υπολογιστές) είχα βρει κάπου ότι είχαν κατασκευάσει διάφορα πολύεδρα (πυραμίδα, οκτάεδρο, εικοσάεδρο κτλ) με διαφορετικό χρώμα σε κάθε πλευρά! Επίσης, υπάρχουν διάφορες άλλες παράξενες παραλλαγές που δεν θυμίζουν καθόλου τον κύβο (http://www2.vo.lu/homepages/phahn/puzzles/rubik.htm). Τέλος, υπάρχει και μία μορφή σφαίρας του Rubik, η οποία όμως στην ουσία δεν είναι τίποτε άλλο από απλή «σφαιροποίηση» του κλασικου κύβου (είναι δηλαδή ο κύβος με λείες γωνίες)

    Εσύ φαντάζομαι αναφέρεσαι στη νέα δημιουγία του Erno Rubik με τίτλο Rubik’s 360 (http://www.youtube.com/watch?v=0poQ8q8RzSg). Αυτή απ’ ότι είδα πρόχειρα είναι καθαρά τεχνική και δεν έχει καμία σχέση με τις ιδέες που μας είχε συνηθίσει ο Rubik μέσω των προηγούμενων κατασκευών του. Πάντως φαίνεται ανάλογα εθιστική! 🙂

  6. artonpieceofmind said,

    Ιουλίου 14, 2009 στις 12:27 πμ

    Καλημέρα! Λοιπόν σήμερα μου ήρθε ένα ωραίο mail και σε θυμήθηκα! Έχει πλάκα…στο επισυνάπτω εδώ και αν δε σου αρέσει σβήστο! Γεια..

    ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ
    Ένα κοτόπουλο διασχίζει το δρόμο.
    ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ
    Γιατί δέσχισε τον δρόμο?
    ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ:
    ΠΛΑΤΩΝ: Για το καλό του. Στην άλλη πλευρά του δρόμου βρίσκεται η αλήθεια.
    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ: Είναι στη φύση του κοτόπουλου να διασχίζει τους δρόμους.
    ΓΑΛΙΛΑΙΟΣ: Κι όμως τον διέσχισε
    ΜΑΚΙΑΒΕΛΙ: Ο σκοπός, να περάσει το κοτόπουλο το δρόμο, αγιάζει τα μέσα – όποια κι αν είναι αυτά.
    ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ: Ηταν ιστορικά αναπόφευκτο.
    ΔΑΡΒΙΝΟΣ: Τα κοτόπουλα στο πέρασμα των αιώνων επιλέχτηκαν από τη φύση με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι σήμερα γενετικώς ικανά να διασχίζουν δρόμους.
    ΣΙΓΚΜΟΥΝΤ ΦΡΟΙΝΤ: Το γεγονός ότι ασχολείστε με το εάν το κοτόπουλο διέσχισε το δρόμο αποδεικνύει ότι διακατέχεστε από σύνδρομα ανασφάλειας και ότι η σεξουαλικότητά σας είναι καταπιεσμένη.
    ΜΑΡΤΙΝ ΛΟΥΘΕΡ ΚΙΝΓΚ: Ονειρεύομαι έναν κόσμο όπου κάθε κοτόπουλο θα είναι ελεύθερο να διασχίζει το δρόμο χωρίς να δίνει λογαριασμό για την πράξη του.
    Mr. SPOCK: To go where no other chicken has been before.
    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ : Εμείς με σεμνότητα και ταπεινότητα εξασφαλίσαμε τις προϋποθέσεις σε όλα τα κοτόπουλα της Ελλάδος να διασχίζουν ανεμπόδιστα τους δρόμους, χωρίς παρέμβαση νταβατζήδων.
    ΜΠΙΛ ΓΚΕΙΤΣ: Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας αναγγείλουμε ότι μόλις κυκλοφόρησε το νέο Chicken Office 2009 που δεν διασχίζει μόνο το δρόμο, αλλά εκκολάπτει, αρχειοθετεί, σχεδιάζει και άλλα ενδιαφέροντα.
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΡΕΚΑΣ: Αξιοσέβαστο κοτόπουλο, χαίρομαι που η ελληνική σου παιδεία σού επιτρέπει να περνάς το δρόμο με το ήθος και το κάλλος των αρχαίων μας προγόνων… Να προσθέσω επίσης, ότι είναι ντροπή και διασυρμός να χαρακτηρίζεται η Επανάσταση ως Χούντα και το κοτόπουλο το γνωρίζει καλώς.
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ: Μόνο εγώ, εδώ στο Τηλεάστυ, τόλμησα να πω και να αποκαλύψω ότι το κοτόπουλο προήλθε από ισραηλίτικο αβγό…
    ΚΩΣΤΑΣ ΖΟΥΡΑΡΙΣ: Ω υπερφίαλη όρνις, ω πουλοκλαίουσα, περιπεσούσα στις υποανθρωπιστικοαναλυτικάς σου διακυμάνσεις, πώς θα διασχίσεις τον σπαρμένο με οιοφαινάκες υποσχέσεις δρόμο, ώ κνώδαλο;
    ΕΝΑΣ ΙΝΔΟΣ: Εμείς έχουμε αγελάδες που κάνουν το ίδιο.
    ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΤΗΣ Ν.Α.Σ.Α.: Στείλαμε πρώτα το κοτόπουλο για να μελετήσουμε τις συνθήκες διάβασης, πριν στείλουμε κάποιον άνθρωπο.
    ΕΝΑΣ ΑΛΒΑΝΟΣ: Πιάσ’το γρήγορα πριν περάσει απέναντι.

  7. Duncan said,

    Ιουλίου 15, 2009 στις 1:14 πμ

    Χαχαχαχαχαχα! Έγραψες… 😀

    (Btw, το «Ω υπερφίαλη όρνις» με ξέρανε)

  8. artonpieceofmind said,

    Απρίλιος 12, 2011 στις 7:41 πμ

    Duncan είπα να πω ένα γειά μετά από σχεδόν ένα χρόνο!!! Καλά να περνάς στην California!

  9. Duncan said,

    Απρίλιος 12, 2011 στις 9:46 πμ

    Και πολύ καλά έκανες! Στέλνω και γω τους δικούς μου χαιρετισμούς με τη σειρά μου από το ηλιόλουστο LA!


Σχολιάστε

